2017/01/23

10 X MITÄ TEKISIN TOISIN

Heippa ja ihanaa viikonalkua sinne! Tulin julkaisemaan viikonlopulta uudet asukuvat, joissa näkyykin uusin mekkotulokkaani! Olen oikeasti melko surkea käyttämään mekkoja ja hameita, mutta kaipasinkin kuitenkin vaatekokoelmaani hiukan arkisempaa mekkoa. Viininpunainen oli myös kiehtonut värinä, mutta halusin sen ehdottomasti mekon muodossa. Löysinkin täydellisen yksilön Nellyltä ja tämä mekko kävi niin päivällä shoppailureissulla, kuin illalla kaverin synttäreillä!

Nyt kuitenkin asiasta toiseen, halusin postailla tänne vähän jotain muutakin kuin pelkkiä tavallisia höpinöitä. Keksinkin uuden postausaiheen koska oon vähän sellainen hölmöjen asioiden mietikelijä. Välillä kans oon miettinyt, et jos elämä alkais alusta, mitä tekis eri tavalla kuin tässä elämässä? Tietty, kaikki nuo hölmöilyt ja tyhmyydet on elämän aikana kasvattanu mut just tällaiseks, enkä pakolla olis tässä! Mutta ajattelinkin listata asioita, jotka olisin näin fiksumpana tehnyt toisin!


- En olisi ikinä värjännyt tai kiduttanut hiuksiani ennen ylä-astetta. Ekat hiusvärit laitettiin päähäni jo ykkösluokalla ja joskus ala-asteella myös leikkasin suoraan otsaltani yhden sojottavan tupsun ja sainkin nimityksen "töyhtöhyyppä", kun se uusi tupsu alkoi kasvamaan ja sojotti vielä enemmän kohti taivasta :D Jos olisin jättänyt nämä hiushölmöilyt väliin, olisin säästänyt melkoisen summan hiustenpidennyksistäkin.

- En olisi kuluttanut rahaa niin kaikkee turhuuteen. Ylä-asteen jälkeen taisin ostaa jokaisesta kaupasta jotain ja vaatekappaleitakin oli mulla aivan tuhottomasti. Vaatekaapista löytyi myös useasti liian isoja/pieniä vaatteita ja sellaisia joita en edes koskaan käyttänyt.

- En olisi mennyt kihloihin heti 16 vuotiaana. En kadu millään lailla meidän kihloihin menoa, mutta koska olen hätähousu, niin halusin mennä kihloihin heti silloin nuorena ja sitten käytiinkin ostamassa jo ne sormukset :D Nyt kun miettii, niin olishan se ollut ihana saada kunnon ylläriksi kosinta ja sitten siitä olisi saanut alkaa heti suunnittelemaan häitä! Onneksi ollaan nyt kuitenkin pysytty kihloissa ja yhdessä, vaikka "teinikihlat" meillä olikin.

- Olisin jättänyt typerän teineilyn väliin! Oikeasti, miksi silloin 13-15 vuotiaana on ollut niin tympee ja ärsyttävä?! Käytöstavat olis voinut olla silloin jo paikallaan :D

- Olisin hyödyntänyt nuorempana ilmaisen hammaslääkärin ja huolehtinut hampaistani enemmän. Miksi en käynyt pyytämässä rautoja jo sillon nuorena niin omistaisin edes vähän suoremman hammasrivistön?!


- Olisin hankkinut omaan huoneeseeni hienommat kalusteet ja pitänyt huoneeni järjestyksessä. Oikeasti, miten oon voinut joskus elää sellaisessa tavaranpaljoudessa ja sekasorron keskellä?!

- En myöskään olisi kirjoitellut joka paikkaan tussilla tai piirrellyt meidän aitan seiniä maalilla. Mulla olis tällä hetkellä myös tosi hienoja juttuja, mutta olen mennyt söhrimään ne pienenä aivan kamalan näköisiksi.

- Olisin voinut säästää myös kaikkien lemmikkien hankinnassa ja panostaa vaan muutamaan sellaiseen. Nimimerkillä, 27 hamsterin entinen omistaja. Onneksi mulla on nyt vain nuo koirat!

- Oisin keskittynyt enemmän opiskeluun. Etenkin Englantia ois ihan jees osata vähän paremmin!

- En olisi kyllä ikinä ottanut muita lävistyksiä kuin napaan.. Miksi koko naama piti reijittää jonkun skenevillityksen takia?!

Takki Zara | Mekko Nelly | Laukku Louis Vuitton | Kengät Nike air max | Hanskat Primark | Kello Michael Kors | Huivi Vila

16 kommenttia:

  1. Hei tosi kiva postausaihe!

    Pakko todeta, että eiköhän meillä kaikilla ole ollut ne teiniajat.. joillakin vähän villimmät, joillakin rauhallisemmat. Päivittäin töissä saan ihmetellä miten epäkohteliaita, äänekkäitä, teinimäisiä, raskaita, näin talven aikaan alipukeutuneita ne teinit on. Ja jokainen kerta kysyn miksi? Miksi täällä? Ne hengailee mun työpaikalla jokainen ilta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitokset! Joo tätä mäkin oon miettinyt useasti ja miten itsekin on jaksanut roikkua jossain kylällä aina iltaisin kun ei siellä ole mitään tekemistä :,D No onneksi jokainen sen ikäinen kasvaa siitä vaiheesta ohi, mutta en ymmärrä miksi pitää olla niin typerä XD

      Poista
  2. Tosi kiva postaus, ja vaikuttaa kyllä siltä, että sinulla on ollut vauhdikas elämä :D
    Minäkin kadun miten olen käyttäytynyt teininä (vaikka olinkin niitä kilteimpiä)... Huhhuh :D

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha vai vauhdikas elämä :D kai sitä voi niinkin sanoa kun on saanut mennä ja tehdä kaikkea mitä päähän vaan keksii :D kiva kun tykkäsit postauksesta!

      Poista
  3. Aivan superupea asukokonaisuus!
    Ja tämä postausidea on ihan mahtava, taidankin lainata sulta tätä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos saga, tosta tuli kyllä yks lemppariasukokonaisuus! Ja lainaa ihmeessä, käyn kyllä lukemassa sit heti sun postauksen! :D

      Poista
  4. Ihana asu!

    Varmasti monella on nimenomaan paljon noita teini-ikään liittyviä asioita jotka kaduttavat. Olin ns. helppo teini, mutta silti minullakin on mielessä vaikka miten monta asiaa jotka olisi voinut tehdä toisin. Nykyään tulee vain tosi vanha olo teinien käytöstä ihmetellessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, nää kommentit kyllä piristää mieltä kummasti! <3 joo oon kans huomannut ton et onpas kauheen vanha olo ku seuraa noiden nuorten menoja hahah :D onneksi kaikki taitaa olla hiukan typeriä teini iässä!

      Poista
  5. Kiva postausidea! :) Mä oon kans ihmetelly et miks ihmeessä, kun oon ollu teini, mun huone on ollu täynnä tavaraa ja oon vielä kuvitellu sen olevan hienosti sisustettu. :'D Ihana muuten tuo sun asun mekko! :)

    Jenni's lullaby

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mäkin ajattelin et mulla on hieno huone ku siellä on pinkit seinät mut muuten ihan täynnä roinaa XD voi kiitokset itse kans oon kyllä tykästynyt tähän mekkoon kun se ei ole liian juhlallisen oloinen niin tulee enemmän käytettyäkin tätä! :)

      Poista
  6. Tosi kiva postaus! Ihana asu myös :) !

    ainoaxberg.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla et tykkäsit postauksesta! Kiitos kommentista, näitä on niin ihana lukea <3

      Poista
  7. Ihan huikea postaus! <3 Törmäsin vasta sun blogiin facebookissa ja on kyllä pakko jäädä seurailemaan sun touhuja. Vaikutat tosi en tiedä värikkäältä ihmiseltä! :D Mun on pakko lainata tätä sun postausideaa! Olet ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, sinä se olet ihana kun laitat tällaisia kommentteja! <3 Hahah hauska kuulla et vaikutan värikkäältä ihmiseltä :D Ja tervetuloa seurailemaan ja postausaihetta saa ehdottomasti käyttää itsekkin!

      Poista
  8. Tää oli ihan superkiva postaus! :-D Ja sulla on muutenkin tosi mielenkiintoinen blogi! :)

    https://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei ihana kuulla! tällaiset kommentit on kyllä kaikkein parhaimpia! <3

      Poista