2015/08/03

Ideoita asuntomessuilta

Kokosin joitakin ideoita, mitkä pistivät ainakin minun silmääni asuntomessuilla. Asuntomessujen tyyli tänä vuonna oli ainakin minun tyyliini liian pelkistettyä. Asuntomessuilla myös harmittaa se, ettei kovinkaan monesta asunnosta näy ihmisten persoonat, eikä koteja ole kauhean persoonallisesti sisustettu. Messuilla näkyikin juurikin tämän ajan trendit todella monessa kodissa, eli sinistä, pelkistettyä, betonia, luonnollisia pintoja, puunväriä, pronssia ja kasveja. En siis ole mitenkään trendien mukana sisustaja, vaan tykkään sisustaa kotini juuri oman näköiseksi :)

Asuntomessuilta kuitenkin saa joitakin ideoita aina koottua, eli tässä nyt muutama. Löysin kans messuilta uuden MUST HAVE-merkin, eli Balmuirin. Balmuir näkyi messuilla ainakin muutamissa kodeissa ihanina tyynyinä ja tuoksuina! Nyt olenkin yrittänyt metsästää noita ympäriinsä, mutta ilmeisesti kyseistä merkkiä ei hirveästi Suomessa myydä..

1 kommentti:

  1. Aika hyviä, vaikka olin varma ettei meillä oo yhteisiä messusuosikkeja, kun mä oon niin retro.

    VastaaPoista